top of page

Aqua Alta Live

24 April 2021

20:00

Hansen House

Jerusalem

Purchase Tickets
face_event.png

Aqua Alta Live
Musica Nova in collaboration with the non-profit Mamuta Center in the courtyard of Hansen House

Saturday, 24.04.21, 20:00, admission is free

The concert is hosted at the Lyrical Syndrome exhibition What You Hear, What You See Here and There | 22-24.04 Introducing New Sound Works.

We will play three adapted for live works by: Shaul Kohn, Orr Sinay and Dani Williamson, Adaya Godlevsky, Uri Levinson and Rhodri Davies

אקווה אלטה לייב
מוסיקה נובה בשיתוף מרכז מעמותה בחצר בית הנסן
יום שבת, 24.04.21, 20:00
* הארוע יתקיים תחת מגבלות התו הסגול בחלל הפתוח*
*הכניסה חופשית*
הקונצרט מתארח בתערוכהLyrical Syndrome - מה ששומעים, מה שרואים כאן ושם
* שלוש יצירות באדפטציות לחצר מאת: שאול קוהן, אור סיני ודני וויליאמסון, עדיה גודלבסקי, אורי לוינסון ורודרי דייויס *
--
קולות, אבנים, רמקולים - שאול קוהן
במהלך העבודה על היצירה "קולות, אבנים, מסך" שעלתה כחלק מהקונצרט המצולם "אקווה אלטה", הוקלטו המשתתפים מבצעים גרסאות שונות של היצירה לצד חומרים גולמיים שונים. גירסא חדשה של העבודה המוצגת בקונצרט זה מביאה לידי שימוש את מסת ההקלטות שנוצרה ובוחנת את אפשרויות ההתנגשות בין החומרים המוקלטים השונים. התוצאה הסופית מתקיימת באזורים האפורים שבין תיקלוט, השמעה ורעש.
מבצעים בהקלטות:איילה שמיר, צ'יהירו טאזורו, עדן עטיה, ארז מיוחס, מיטוויי שפירו, מיקה קופפר, נגה שגב, תמיר פרידריך, נועם אחדות.
*
Hyperdirection - אור סיני ודני וויליאמסון
Hyperdirection היא יצירה אודיו-ויזואלית. באמצעות מערכת בחירות והחלטות הנגינה החיה מפעילה מנגון בתוכנת MaxMsp העורך את הוידאו בזמן אמת. החיבור שנוצר בין שני סרטי הוידאו בביצוע של ענת שמגר נשלט ולא נשלט ומייצר מציאות מתעתעת ושבירה. בקונצרט הלייב פוגש החוץ של הוידאו (אשר צולם בים המלח ובנטף) את החוץ האמיתי שבחצר בית הנסן, ובו הסביבה הסונורית יכולה לקחת חלק ולשלוט בוידאו גם היא במכוון או במקרה.
ניתאי לוי: קלרינט בס
תום סולוביציק: סקסופון
ענת שמגר: פרפורמרית בוידאו
*
Acqua Alta double feature - עדיה גודלבסקי, אורי לוינסון ורודרי דייויס
היצירה אקווה אלטה, יצירתו של המלחין, נגן הנבל והמאלתר רודרי דייויס בנויה מ-19 עמודי תיווי גרפי ומתייחסת לתופעה המתרחשת אחת לכמה זמן ובה כיכר סן מרקו בונציה מוצפת במים. במפגש בחצר בית הנסן יבצעו עדיה גודלבסקי ואורי לוינסון שתי פרשנויות אישיות ונפרדות ליצירה כאשר מפגש שלישי לא מכוון יווצר בחפיפה בין הפרשנויות, ברוח היצירה המקורית.
עדיה גודלבסקי: נבל ואלקטרוניקה
אורי לוינסון: וידאו, סאונד ופרפורמנס
*

bottom of page