top of page

EchoSystem

25 April 2019

20:30

Hateiva

Tel Aviv - Yafo

Purchase Tickets
face_event.png

שמחות להזמין לקונצרט הקרוב אשר יכלול שלוש עבודות סביב הנושא של הידהוד, היזון-חוזר ומערכות רב-שכבתיות, הפועלות במרחב שבין קומפוזיציה כתובה לאלתור ספונטני ומשלבות באופן אינהרנטי בין סאונד לתמונה/תנועה.
אודיה ניני, אמנית קול ומלחינה הפועלת בארה״ב במופע ״סולו קול״- חקירה קולית של טכניקות שירה מורחבות, הדהוד והקשר בין גוף ומחשבה, והצורות המוסיקליות הנובעות מכך. העבודה היא שילוב בין קומפוזיציות ואלתור, וכוללת הקלטות שטח אלמנטים תיאטרליים השואפים לנתק את הקול מהקשרים מסורתיים ולייצר היגיון חדש-- צלילי ותנועתי.
העבודה אקוסיסטם היא שיתוף הפעולה הראשון של האמן הדיגיטלי ליאור בן-גיא והמלחינה מעיין צדקה. העבודה כוללת תוכנה נסיונית המשלבת עיבוד חי של דגימות ממיקרוסקופ וניתוח סאונד בזמן אמת דרך רצף של פילטרים המונעים מהדמיית סלולר-אוטומטה (cellular automata). המערכת יוצרת היזון-חוזר בין סאונד ותמונה ומאפשרת חיפוש אסתטי אחר סביבה ויזואלית וסונורית חדשה ובלתי צפויה.

קוורטט הוא מפגש חד פעמי בין אמניות הקול/מלחינות פיי שפירו ואודיה ניני לבין המלחינות/מבצעות אור סיני ומעיין צדקה. המפגש המחקרי יתמקד בדמיון ושוני בין המערכת הקולית (קול-גוף) לבין המערכת הכלית (כלי-גוף), והאפשרויות הטמונות בהרחבת כל אחת מהמערכות לכדי כלי עצמאי חדש.
כרטיסים: 40/50 ש״ח
*40 ש״ח בהזמנה מוקדמת
*עיצוב הזמנה: אביחי מזרחי
-------
על האורחות בקונצרט:
אודיה ניני היא אמנית קול ומלחינה הפועלת בלוס אנג׳לס. תחומי העיסוק והענין האמנותיים שלה כוללים פרקטיקות ביצוע, טקסטורות הרמוניות, מחוות, תנועה טונאלית והגברת צלילים חרישיים. עבודתה נעה בין מוסיקה קאמרית ליצירות קוליות ופסיפס של מוזיקה קונקרטית. עבודות היחיד שלה מרחיבות את מימדי ההבעה של קול וגוף לכדי פנורמה פיזית וצלילית על הסקאלה שבין דממה לרעש. משתפת פעולה תדיר עם רקדנים, אמנים ויזואליים, אמני קולנוע ותיאטרון הן כלמחינה והן כמבצעת, ועבדה עם אמנים כגון מרדית׳ מונק, בוטש מוריס, לוסי וחורחה אורטה, האנסמבל wild up וחברת האופרה The Industry.
https://www.odeyanini.com/

ליאור בן גיא הוא אמן דיגטלי העוסק בתכנות גרפיקה וסאונד. הוא עושה שימוש בהדמייה ממוחשבת ובפיתוח אלגורימתים גנרטיביים לתוכנה אינטראקטיבית ומופעים חיים. בשנים האחרונות ליאור עבד כמרצה לאמנות-מחשב באוניברסיטת גולדמיט׳ס בלונדון וכיום הוא משלים שם את עבודת הדוקטורט שלו.
http://soogbet.net/i/

פיי שפירו היא זמרת, מלחינה ואמנית רב תחומית. יצרה את סדרת העבודות אטלנטיס ביניהן ״לילה אחד באטלנטיס״ שעלתה בפסטיבל מקודשת האחרון וסדרת העבודות SYSTEM שעלתה בבכורה בגלריה מעמותה ומאז גם במוזיאון פ״ת ובאולם התיבה ביפו.
שותפה להקמת ההרכבים אברא אנסמבל ומקהלת גיא בן הינום.
בימים אלה מוציאה אלבום שירים- מתוכו יצאו השירים ״אלף נשיקות״, ״שימי ליבך״ ו״שבת שלום״.
http://fayeshapiro.com/

wed_image_b&w.jpg
MEDIA/DOCUMENTATION
bottom of page